Wednesday, April 27, 2011

Exam Fever..!!

Whoaahhh, dengan penuh rasa BANGGA serta RIAKNYA aku meletakkan turtle title sebegitu yek!
Exam fever la sangat kan. Hahaa, act tk brape fever pon. Tp agak tbatas la jgak aktiviti seharian aku. Kalo kat umah tuh, nk online pon tk senang. Ade jek makcik2 kepochi yg BERSUARA lantang nnti sambil memerli "oi, bace buku" Kalo na tgk tb pon mcm tk selesa jek. Sbb nnti makcik2 tu dengki ngan aku jek. Nyampah den!
Huummpphhh, mcm la they all ta tau, aku kalo ta tgk cter aku MARIMAR tu, mmg aku boley DEMAM PANAS tao ta! pastuh lg 1, kalo ptang tu aku ta tgk cter CINTA ANTARA KITA tuh, malam nnti tdo aku boley SAWAN utk beberapa jam faham..??? hahhh, tu la sbbnye aku kna tgk. Bkn aku suke sangat na tgk tu suma, aku arap korg paham k kwn (sambil tunduk dengan nada yang sedih).
Bende aku merepek ni...
Okehhh, kita teruskan dengan TAJUK ASAL. iaitu EXAM FEVER!!
hahhh, Exam aku ade 4hari.. Start on 18April2011. Tu yang aku ade mhadapi sedikit STRESS.

Hahhh, and for ur info, today is my last day for my examination. paper ptg. Hahhhh, now kat library, smpat lg tuh dok mengupdate blog aku yg ta sberapa ni hah.
Yek laaa, bukan ape.. Esok da nak balik hometown da. Na balik jb. Nnti mane ade mase na update blog yg teramat aku sayangi nih. Jap gi pukui 2 paper PENGAJIAN M'SIA. Huhhh, otak aku da ta boley na masuk da ngan segala bnda2 yg na kna dihafaz tu hahh. Dengan tajuk yg amat berat and aku rase tlalu asing bagi aku. Bab ape..??? Hahhhh, nak habaq maih la ni.. Parlimen la, Pilihantu Pilihanraya la, Kabinet Dapur la, pape tah, aku pon dok pasrahje lerrr mengenangkan paper yang akan berlangsung dengan meriahnye petang yang indah nnti. Tidak sabar rasenye utkku menamatkan peperangan ini pd petang nnti.. Kerana dengan demikian,,,,,
NO MORE EXAM FEVER..!!!!!

2 comments:

  1. haha..exm fever ye yunk..ceq tgk muke awk dok appy je ats katil 2 tiap2 mlm menengok fb smbil brkte 'eh baby nih lmbt nye rply'..wawawawwawa(gelak guling2 nih)..hehehe..pape pon slmt brjuang k dear 4 ur PENGAJIAN MALAYSIA (bygkn la muke lecturer awk 2..moga2 dpt berkat) peaceeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  2. Hehhhh..!!!! Kamu!! Ape..??? Yang mane..??? Kamu la!! Yg komen tuh,,, Apehal haa...??? jangan la cter sy dibilik pon kamu mention disini.. Hehhh, Kamu memang da mlampau yek... Siap kamu!! Budak jahat

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...