Thursday, April 12, 2012

Budak Kecik

Happy Reading My Blog Readers !
Introduce myself..

Alrite, my name is Aizadura Bt Azaman. I highlight again, AIZADURA BT AZAMAN. sdap kan name aku? Given by my dad katenye. Biasenye, kalo family panggil aku Wa. Tapi arwah atok suke sangat panggil aku Duwa. Cazen plak ade yang panggil Dura. Dlu kat skolah kwn2 lbih selesa panggil aku Aiza. Hahaaa, but start aku form 3, ade plak yang panggil aku Zaza. Aku plak ade bestfriend Chinese girl. Die ni la yang start panggil aku Wawa. Die cakap Wawa tu maksudnye anak patung dalam chinese.. Hahaa, tak tau lah nape die panggil mcm tuh kan. mcm anak patung ke muka aku nih..??? tang mane tu hahh?? Hehee.. Ah biarlah..
Nk aku cter pasal keturunan aku ke..??? Ohh, hahhh, btw arwah Nyang belah ayah chinese Tong San kate arwah nenek. belah mama plak aku kurang selidik. Tp tak silap aku jawanese aku rase. Heheee... Okay, i was born on 31st of December 1992 at Hospital Sultanah Aminah Johor Bharu. Aku dbesarkan di Kulaifornia oleh atok n nenek aku (i love them so much). Okay, i am the third of Azaman and Norhaya's daugther. Aku obses dengan kasut, budak kecik, bnda2 yg warna pink n orange (gigirl la katekan). Hhhmmmm, maybe tak ramai yang tau aku ni kuat makan sbenarnye. Yes!! Really la, aku kuat makan. Dlu mase arwah atok ade, die slalu suruh aku makan. Thats why aku kuat makan. Faberet food?? Hahaaa, kalo ikut selera antarabangsa aku nih, aku suke makan Carbonara Spegethi. Kalo ikut lidah melayu plak aku suke makan mee soto, lontong, n yg pasti ayam goreng aku tak boleh tinggal babe!! aku ni orangnye sangat penyayang. Aku sayang smua orang yang rapat ngan aku. Taw taw tawww. Maybe aku sedikit sensitif. Kuat merajuk. Orang yang kuat cemburu. Ni lah aku, sangat kebudak2kan. Huhhh, im not pretend to be sumone else. Im a good listener. Kalo kwn2, family, or sesape yg ade poblem, aku sedia mendengar n bg pndapat2 bernas aku nih.. Hahaa. okay lah, kalo nak tau lebih lanjut, datang la umah yee.... babaiiii... Muaahhhxx!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...