Sunday, February 20, 2011

Alkisah...

aku ade satu cter nih...
dipetik dr,
-akhbar berita h*****, 17february 2011

-ha brapa tahun ko cple ngan dia?
>ta lama
-lama 2 bila
>tak lama, y
-dah 2 pehal nk ckp ak rampas dia dari ko
>sbb i rasa mcm tu
-masa ak tgk gmbr ko ngan dia,ad ak ckp ap2 ngan ko
>sb dia bf i, n u ngan dia ta de ape2
-owh tak ad ap2
>yes
-dah 2 knpa dia tgglkan ko n dia cari ak??
>u sndiri kot yg cakap u nan dia da ptus
-tp knpa eak dia cari ak?? leh pk tak. ko ngan *f* sama jela kena tipu
>masalahnye, dia bf aku bkn bf ko or *f*
-tp klu ko nk dia ko ambk la, knpa ko dah main ngan dia kew
>jangan kurang ajar sangat jari yg kau guna utk menaip tu
-mana la tau ko dah main ngan dia, ko jd mcm nie. ak ngan *f* ok jew. tak kurang ajar mcm ko
>sbb ko mmg ta ade perasaan
-ak tak ad perasaan, sdp jew ko ckp eak,ak tak ad perasaan bt ak ak cple ngan dia smpai 4tahun
>what eva la s*. aku pn ta na ganggu sesape yg ade kna mngena ngan ko.4tahun???lame sangat la tu ye
-dari ko sebulan.hahaa.. knpa eak dia pilih ak??ko tak tnya dia
>perempuan.. ni ke yg namenye perempuan. perempuan yang sanggup tikam kaum yg same ngan dia, aku ta sampai ati na buat mcm tu kat kaum sjnis aku tp kau.. sinis btul ayat kau bg kat aku
-ak beritau je sbb ap. skrg ko dah tau kan sbb ap dia cple ngan ko. dah 2 ko nak bergaduh pasal jantan knpa?tak payah la nk tnjuk baik pulak
>kau sgp tgk kaum sjnis kau jd cmni.aku ta pnh blgk baik.tp aku takn wt cmtu kt kaum jnis aku cm kau wat
-ha dah 2 ak nak ckp ak ngan ko, ko ingat ak tau dia cple ngan ko
>aku ta tau ape2 tntang kau
-ckp la klu ko tau,ak nak dgr gak cite ap yang bg kat ko,ak kenal dia dah lama
>aku tgk gambar kau ngan dia dlu.. then he said that u r juz ex gf dia
-ak paham sgt ap dia nk ckp,owh yeker
>dia ta pnah cter yg buruk2 kt aku psl kau
-tp ko tak penah tau kan dlm fb dia ad gmbr ak
>aku tau,but aku pnah sruh dia delete
-ko tak penah tau kan sbnrnya dlm fb dia ad gmbr ak.dia buang pulak.hahaha. dia tak penah buang la,dia ttp jew.sbb 2 ko tak dpt tgk
>thanks s*
-knpa ko tak msg tnya ngan dia sndiri,ak nak tau gak ap yang dia nak ckp ngan ko
>s*, **w* tak tau ape2,dah la,dia tak akan cter,kalu dia btol2 nak s*, then **w* ta akan ganggu u all lg
**w* bukan jenis pmpuan yg suka cari musuh.bukan jnis pmpuan yg suka gaduh ngan kaun sjnis
-sbb 2 ckp biar elok sikit
>kalu btul u all mmg masih ada ape2. then juz go on

- terima kasih sudi baca...

moral of the story :
1) sbg pmpuan, elok ke kate mcm tu ngan kaum sjnis cmtu??
2) jangan la kita ketawakan org bnasib malang mcm pmpuan dlm cter ni.
3) boley ek die cakap "knp? ko da main ngan dia ke?" huhhh, kalau aku tamparkan je.
4) satu hari nnti, mgkin pmpuan tu akan rasa apa yg pmpuan lg sorg tu rasa.
5) cermin diri sndiri dlu.. duk dpan crmin, then ckp "cantik ke aku? layak ke aku ketawakan dia?"n time tu la cermin terus pecah!!! menandakannnnnnnn........... muka dia pecah rumahhh!!!!! hahaaa
-the end-

1 comment:

  1. huhu...biarlah wawa...perempuan camtue mmg takder maruah pon...rileks...takder aper yg istimewa dekat lelaki yg dier nk tue...mcm yg akak ckp..wawa pon ader standard wawa jugak...carila org yg smer standard..huhu...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...