Thursday, February 17, 2011

Gempak!!

Whoaaaa!!!!! title above macam gempak je kan...
hahaaaaa.... a lot of thanks to sumone... nyesal???
sedih?? frust?? oh no!!! memula jek aku rasa cmtuh... then bila aku da tau bnda sbnar, no more cry!!
hahaaaaa... ta de makna nya aku na nangis lagi... bodo kalu aku nangis...
lpas aku dapat cakap ngan Kak Z***, aku rasa cam btul ape yang dia cakap... thanks kak...
ishhh, nasib baik baru 3bulan... kalu 3tahun??? ta ke idup2 aku kna tpu???
hahaaa, aku ta kisah apa org na cakap kat aku...
da ta penting daaaa...
thanks to Kak Z*** akak yg aku baru knal...,yg bg aku advice.. Syed Hazwan ex bf aku, yg sudi dengar suara aku yg sengau akibat nangis terlampau tu, sudi pnjamkan telinga dgr suara aku melalak... Jiha Najiha my best friend. org ptama aku call sambil tsedu2..., Siti Nur Fariza my housemate yg sudi masuk bilik aku utk dgr masalah aku tuhhh.... Aen Azhan kwn aku, yg sudi dtg uma aku malam2 buta semata2 aku suruh dia on9 fb, sbb DIA block aku.. aen masih dalam friend list dia, so aku blh tgk fb DIA guna fb aen... tq for all...
luv ya........
muuaaahhhhhxxxxxxxxxxxxx.............
1...2...3.... smileeee!!!!!!!!!!!!!!!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...