Sunday, November 7, 2010

Aku Tak Kuat

aku btul2 tak kuat lg. nape nasib aku macam ni. ape la masalah ngan lelaki2 kat luar tu.
ape korg nak dr aku? nape sakitkan ati aku? nape tak jujur ngan aku? nape tak ikhlas ngan aku.
aku pmpuan biase. org yg tak knal aku akan anggap aku ni happy go lucky, ceria, slalu senyum n nampak macam tak banyak masalah.
tp hakikatnye, aku seorg yang lembik. mudah putus asa, cepat tsentuh, n yang paling penting, aku ni cepat kluarkan air mata.
nape tak sudah2 org yang bname lelaki nyakitkan ati aku?
serius aku cakap, aku mmg jd ratu air mata je skarang ni. aku sndiri tak tau nape sjak2 ni kerap sangat air mata aku tumpah sbb lelaki.
cikgu aku cakap, nangis sbb lelaki ni bodoh namenye. nak buat cmane.
dah mmg aku dsakiti n aku rase sakit. nangis je la yang aku leh wat.
relax wa... cool... chill... be strong... dont gve up... 1, 2, 3... smileeeeeeee......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...