Sunday, November 21, 2010

Back To KL

So tired la. Nak tau nape pnat?
  • Hmmm, baru balik dr JB.
  • Kt JB td, bus lambat sangat sampai, badan ni dah bpeluh2 tggu baru ar nak datang. sakit tak ati? sakit kan?
  • Dah la lambat then blh plk bawak slow motion. Memang mnguji kesabaran btul. pkul bape nak sampai kalau cmni weyhhh.
  • Mate aku plk tak ngantok. Puas aku pujuk suruh tdo. macam2 lagu aku pasang. tp tak jgak ngantok. Tensen betui taw.
  • Huhh, sampai tempat Rehat, aku turun la, ape lagi. Bli burger je ngan Mineral.
  • Aku sakit ati sbb sesampainye aku kat Bukit Jalil, aku tlalu gmbire yang tak tkate sbb da sampai. Jadi, aku tlupe nak ambik Ayam KFC yang akak aku bagi. Aku t'amatlah kecewe sbb bnde tu ttgal taw.
  • Sampai skang aku pye pnat tak ilang. Blum tambah ngan pening pale aku sbb gegaran bus tu. Aku pelik tol la. Naik bus mahal. Super Nice. Tp aku tak puas ati la. Ntah nape ek? Bukan sbb mahal. Service dy tak bagus la.
 Tu je la yang aku rase nak tulis arini. Penat la.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...