Tuesday, November 2, 2010

Tuesday, 02 November 2010

Pagi yang indah, cuaca yang dingin buatkan aku terus off kan phone aku drpd dganggu oleh bunyi alarm yang memekak pkul 5.45 pagi tu. aku pn sambung tdo dengan nyenyaknye (sempat la jgak mimpi). Then, tetibe aku tbangun balik ntah pkul bape tah. aku mngeliat dlu. amik feel bangun pagi. hehehehhhh... then dengan tenangnye onn phone aku nak tgk jam. tkejut gler v**i aku tgk dah pkul 6.45 am. trus aku lompat dr katil dengan beria gler. nak pi bathroom la kononnye. alangkah bengangnye aku sbb dalam tu ade org tnga mandi la plk. cmane niiii. dgn sabar aku amik baju yg nak kna gosok. ahaksss.. aku dah janji ngan housemate nak pakai baju krung. aku iron la. then mandi. fuuhhhh, nasib baik aku siap macam ape. cepat gler. sampai pon kat college. tngahari aku rase perut aku dah bgendang irama pop mase kini la plk. aku ksian kat perut aku. then, aku pi cafe. tibe dpan Bursery, aku tgk ramai la plk yg bkumpul. aku tanya la they all. "result ke?" dorg plk cakap "ha'ah, da kuar"
kecut perut aku babe. aku tarik napas, turun napas. then, ramai sagat kan, aku pi la cafe dlu. dah tenang skit ati aku ni, baru aku pi. malangnye, result aku mnyedihkan. ckup2 makan je. kalau papa tau aku kna reseat paper, abis la aku. hhmmm, tp nak buat cmane, tu yg aku dapat. malam member sblah umah aku ajak makan2 kat umah dia, aku pn jimat la duit tak payah bli mamam kan? hahaaa, aku pun datang malam tu. makan laaaa!!! ape lagi..!!!!!!!!!!!!! nak tau we all makan ape? hmmm, tgk bawah ni.
                                            
haaaa, pastu as a desert la kot... makan bnde ni ha... kat bawah ni..

hahaaaaa.... nampak best tak? mmg la best...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...