Monday, November 15, 2010

Monday; 15 November 2010

Huuhhhhh, bangun lambat la babe. hahahh, pkul 6 td aku dah tsadar sbb bunyi jam tu. aku dah bangun da nak iron baju. tetibe aku baring balik. hahaaa, time aku bangun balik tu, pkul 7.10 am. hahahhhhh, tak sempat la jawabnye aku nak siap. dak2 umah aku pun taknak kejutkan aku taw tak? iiisshhhhhh.. tetibe macam terase malas plk nak pi kolej. hahaa, sambung tdo balik la. lgpun aku lum pnah ponteng lg class miss Shamsidar ni. bangun plk sudah semestinya la tngahari bute. pkul 12.30 baru aku bangun. aku basuh baju n breakfast roti bakar n baked beans je.. malas nak pi bli lain. ckup la tuu. alas perut aku utk tngahari ni. malam nt baru masak. assignment for group aku dah anta dahhh.. lega rase ati aku ni. kalau tak, tak tenteram jiwe aku ni nak buat ape2. ffuuhhhhh... tggal nak finalje la jawabnye. yeyeyyyyy... esok aku nak balik ni. tak sabar nak balik jb babe.... jangan jeleessss~~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...