Friday, January 7, 2011

Aku Memang Bodoh

Aku rase aku bodoh sangat hari ni.
Aku bangun tdo, aku trus online. Aku ta tau aku na buat apa.
Yg pasti, apa yg aku buat mmg macam org bodoh.
Aku Bukak fb n aku terus pi kat wall dy. Aku ta tau apa yg aku na tgk.
But for sure aku ta buat ape2. Aku biarkan Fb aku still on the line.
Then aku mandi, basuh baju, masak, kmas rumah.
Sumenye aku buat macam biase. Kejap aku logout, kjap lg aku login balik.
Aku ta tau apa aku buat.
Bodohnye aku..
Trima Kasih Yang Tak terhingga aku ucap kat dia..
Aku ta tau nape ngan aku hari ni.
Masak tp ta makan, Basuh baju tp ta sidai..
Hhhmmmm, da na maghrib baru na sidai baju tu.
Makanan plk nasi sepinggan ta habis makan.
Skali lg, Trima Kasih...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...