Saturday, January 1, 2011

Im Back!!

Haiihhh, lame nampaknye ta update blog. Rndu na menaip pepanjang n bebel sesorg. act, baru balik from jb. maklumlah, cuti sem kan. memang best ar cuti sampai rase macam ta na naik je. hishh, berat rase ati na tggalkan kulai tu hah. hhmmmm, ape kan daye ek?? cter pasal sepanjang cuti ni, act aku tlg mama kat kdai je. pcik tnga sakit, so mama ta dapat datang kdai. sape lg na tlg kalau bukan aku. part yg paling aku suke semestinye $$$$$$$$$$$..heheeee, dapat la jgak duit pocket kan. hhhmmmm, wlaupn pnat tp aku tlg jgak mama.
tibe la masenye na jmpe seseorg.. haiihhh, aku igt lg, mase first aku jmpe si dia, ape die cakap kat aku. tau ta ape die cakp? aku ni BUSUK!!! mmg na kna taw budak ni..
geram sangat aku time tuhhh... hahhh, ape la ekk??? ta patut taw die cakap aku macam tu...
hari ptame jmpe plk tuhh.....
hhmmmm, ape la nasib ekk...
tp rndu gak kat die smnjak balik KL nih.. hisshhh...
hhmmmm, na tgk ta orgnye??? jap yekkk... jap...
hahhhh, nt2 la tnjuk kat u all k??? ta de mood na bebel pnjg2...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...