Thursday, January 6, 2011

Paranormal Activity 2

Smalam Aku (wawa), Tasya, Zati, Nani n Bf dy pi IOI Mall Puchong.
Sampai je kat sane aku terus ajak budak2 ni mencekik. Lapooooo..
Dorg sudah semestinye memilih Mcd. But, awal2 aku da warning they all.
"wawa da lapo, no mcd2. Wawa na makan nasi"
So we all pun menuju ke Food Court Jusco. Aku pesan Nasi Seafood Masak Kunyit.
Ta pnah aku menTRY bnda tu. thats y la aku mengORDER bnda alah tu.
Hhhmmmm, not bad. Blh bli lagi ni. Lpas perut masing2 dah penuh akibat kekenyangan, we all pun bgerak la ke sane n ke sini. Nani bersame Bf nye entah kmane tah. We all ber3 ni pun merayap la tanpe hala tujuan.
Then, aku decide ajak they all tgk movie. Boring laaa.
Cter ape ek aku na tgk??? Suma cter budak2 tu da tgk. Aku je ketinggalan zaman.
Then Tasya cakap na tgk Paranormal Activity 2.
aku tgk pun macam nak best je kan. Hahhh, ok la tuuuu..
Nani pun da bli tiket.
Ntah knape yek hari tu lain macam je sejuknye. Drpd aku kat umah td dah lain macam sejuknye.
ape lagi dalam wayang nt.
HHuuuhhh, na tau ta?? Sumpah!!! Aku ta paham ape tgk cter tu..
Menyesal tahap gler aku tgk cter tu.
Na tau np aku nyesal?? Korg tgk la sndiri. Baru tau np aku n budak2 tu nyesal.
But, mjerit gak aku tgk cter tu. Huuhhhh, dah ler.
Malas na tulis banyak2 sbb aku tngah ta de mood ni sbnarnye.
almaklumlahhh, tngah gaduh ngan dy...
HHmmmmm, bye2.. xoxoooo... =(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...