Monday, January 17, 2011

I've Got The Job!!

Halo haloooo.. I miss my blog. Lame ta update lorrrrr.
Bukan apa, lately sibuk sikit. Lgpun na online ta blh.
Class arini Organizational Behaviour. Subj Ms Farieza.
Waaaahhhhh, 3 semester bederet aku jmpe dy. 1st semester subj Business Mathematics, 2nd semester aku blaja Microeconomics ngan dy gak. N 3rd semester pon aku jmpe dy lg for this subj.
Pkul 11.30 class da abis n aku terus ajak Nani, Tasya n Zue pi IOI Mall. Aku na cari job. Na wat partime. Hahahaaa. First kdai aku tye kdai baju. But dy na pakai Chinese jek. Kdai kedua tu kdai kasut. Hahhh! Ade la! Wahhh, i've got the job.
Hahahahhhh, Aku start keje esok. Ta pena2 aku keje ngan org nih. Bole ke??? Emmmm, Ta tau la. Try oke??
Wowwwww! Rasenye aku ta ley buat mcm style aku keje ngan mama. Suka ati aku na rehat bape jam. Makan plk jangan cter. Mmg berejam. Then suke ati aku je na tdo ke, baring ke, berenang ke. Huhhh, ta bole ke? Ta bole ehhh macam tu.. Alooooo =(
Ta best laaa. Hhmmm, aku da tye Mr Azaman da. Dy macam bg, macam ta bg. Mummu plk aku tye dy, chehhhhh, dgn harapan dy memujuk Mr Azaman. Dy mmg bg. Dy kate "as long as ade kawan n ta lupe your study it will be fine".. Ouhhhh, thanks mummy!!! But Mama aku lum kasi tau. Cmane na kasi tau ek??
Hmmm, nt aku fikirkan. Oke la. Babaiiiii.. Muaaaahhxxxx

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...