Saturday, January 22, 2011

Bhenti Keje, Potong Rambut n More...

Hola hola holaaaa.
I'm back!! Sminggu ta update my Wawa Azaman Story nih.
Rndu gak nk membebel. Huhhh, byk bnda na cter ape yg jd sminggu ni. But, aku amik mane yg pnting je la ye.
Huuhhh. Ingat ta post 17/1/2011? Yg aku cter dgn EXITEDnye aku dapat keje kat kdai kasut Dr. Cardin kt IOI?
Hahhhh, mmg aku pi keje pon esoknye.. Fuhhh. First day keje aku da kna bdiri je. Even ta de cstomer pn aku kna diri je. Tertekan aku dbuatnye! Kaki aku da naik kebas ni nyah oiii.
Errrr, then phone ta boley bawak kuar lgsg. Mmg mcm f*** btol. Aku pn ade pkerja jgak. Bkn pkerja aku la. Mama aku. But, aku ni kira Bos Kecik la kan. Hmmm, aku ta pnh treat employee mcm ni. Si Jantan Cikopek ni blh panggil aku mcm ni "hey! hey kawan! (sambil hulur duit 10rgt) Blikan I Mc Chiken"
Aku pn dgn lurus nye, amik duit tu n tye " U nk set meal ke"
n dy just angguk kan kpale dy yg BESAR tuh.
Dalam pjalanan ni aku ta bhenti memaki hamun Jantan Cikopek ni ha. Pastu, dy sound aku " hey! handphone ta mau mcm tu ha"
(aku sanggut phone aku kt leher. Pergh! He's too much!). Aku still sabar. Tepat pkul 9.30pm tetibe dy suruh Nisa (budak yg keje kt situ balik). tggal aku ngan Yogesh n KK je. Then, pkul 10pm tetibe Yogesh ckp kt luar "bye wawa, i balik dlu. see u tmrrow k". What? tggal aku n KK n Jantan tu? n aku sorg pmpuan? waaahhhh, dy janji aku balik pkul 10pm. Ni ape cter plk ni? Ooohhhhh!!! Kesabaran aku mmg da abis n aku decide esok aku ta na datang keje. boley jalan ngan Jantan Celaka tuh.  (-_-*)

Friday 21January2011

Aku ajak Tasya n Zue pi Hero. Act, aku da decide sehabis2 decide da. Aku na cut jgak rmbut aku yg da macam dawai ni. rosak teruk kt bwh lpas aku rebonding.
Hmmmm, then aku pi la kdai gntg rmbutnye. Waahhh, n now! Rmbut aku telah dpotong!
Waaahhhh, mcm primary school student laaa!!! Hehehehhhh, apepun aku suke ble rmbut aku ni da memendek. Errrr... Tp papa lum tau taw :'D
ahhh, bia la. Pandai la aku cover nt.
Hehehehhhh, Babaiiiii.. Muaaahhhh
1... 2... 3.... Smileeeee =))))))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...